Telefonförsäljare och annat jobbigt

Hittade en bra hemsida på nätet där de flesta telefonförsäljningsföretag finns. Idag ringde något underligt företag med detta nummer: +4721504040

Jag svarade och i örat pratade en syntetröst som ville göra en marknadsundersökning. Jag tyckte det var sjukt att det var en dator som gjorde utfrågningarna så jag la på direkt.

Företaget som genomförde undersökningen borde lägga lite mer pengar på att ha trevliga telefontjänstemän/kvinnor. Först så fick jag inte reda på av vem undersökningen genomfördes och det gick inte att tacka nej till att vara med i undersökningen. Det förväntades att jag skulle vilja prata 4 minuter med en syntetdator. Inte direkt spännande. I dagsläget är artificiell intelligent inte densamma som i AI.

Besök den här hemsidan
http://www.leffeboy.com/nummer/index.html?pid=1 för att kolla upp vem som ringer dig!

Kommentarer
Postat av: raukan

Banga finns inte! Moahaha! Det bästa sättet att bota träningsvärk är att träna bort den!

Postat av: robinho_brasse

God'kväll
Lite konstigt bolag de där.:P
Du är grym på att behärska skrivegenskaper. Har du msn vill ställa några frågoor..!

Glad påsk=)

vart kommer du ifrån då?

2008-03-27 @ 18:41:36
Postat av: Peter Andersson

Ja, knepigt bolag som slänger in en datorstyrd undersökning, och inget val att välja att man inte är intresserad. Ge mig din msn så kan jag adda dig. Du kan skriva den som e-post när du lämnar ett meddelande, det går bara till mig.

2008-03-29 @ 08:25:55
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback