Sitter och lyssnar på fulmusik nu...

Ja, nu sitter jag och lyssnar på fulmusik, jepp neddragna Mp3:or. Just nu är det hedningarna, jag måste göra mig kvitt detta! Alltså, köpa deras album, då kan jag med gott samvete lyssna vidare på m ina Mp3:or.

Så resonerar jag! :) Jag har länge lyssnat på Sígur rós men nu har jag haft pengar så jag kan köpa skivorna. Inväntar nu ægis byrin och Von. Därefter har jag nästan alla!

Jag saknar dock den skivan de spelat in med Vikingatida musik. Skithäftigt!

Det kanske inte är så svårt att förstå varför jag inte har sett den, det beror troligtvis på att de bara haft den tillsalu på koncerter.

Jaja, kul!

Jag hoppas Rocks hör av sig för jag har lite abstinens!

Peter

Kommentarer
Postat av: Joey

Brände inte du en del med Hedningarna av mig? Annars kan Kaksi och Trä rekommenderas. Hippjojk skulle nog oxå passa dig, det är ett album där man kombinerat modern dansmusik med folkmusik.

2007-05-16 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback