Idag, imorgon och alla andra dagar

Är det nästan som sommarlov! Jag behöver inte göra något direkt jätteviktigt, jag jobbar med F-tjänsten såklart, men det går ju av bara farten. Mitt mål är att jobba måndag, tisdag och halva onsdag, därefter är det ledigt. Vi får se om det funkar!

Det var egentligen meningen att jag skulle hyrt en bil till helgen men det gick visst inte riktigt som mina planer. Jag får göra det på Måndag eller tisdag istället. Jag skulle köra skrot hade jag tänkt. (Sånt som folk i huset ställer nere i soprummet för att de är för lata att åka iväg och slänga det, och sådana personer som gör så att vi får höja hyran pga. hyra av forddon och att F jobbar med saker som de själva skulle kunna göra)

Inte alls bitter! Haha!

Men iaf. nu är det iaf. klart. Jag har sommarlov, jag ska bara göra min ReWright på uppsatsen och jag fick förövrigt VG. Problemet var att det var rapporterat till vår betygscentral att det rörde sig om en 5p. uppsats, jag skrev med ambisionen 10p. Så jag håller på att slåss för att få den till en 10p. uppsats.

Vi får se om det lyckas!

Nu är det bara städningen av mitt skrivbord, annars är allt tipptopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sommarlov? de hade man väl sist i gymnasiet? nu ska man jobba på sommaren... o sen när man blir mer vuxen så får man semester... med betalning.... jag gör mitt bästa för att jobba ihop de nu.. hur går de för dig? glöm inte att hälsa på oss i somamr. massa kramar

2007-06-08 @ 21:51:03
Postat av: Ewa

Oj sorry... namnmiss. kramar

2007-06-08 @ 21:51:30
Postat av: Peter Andersson

=) Jo, sommarlov, fast jag jobbar ju dock som föreståndare på Arken. Så jag har ju lite jobb, men jag har lite semester också. Kramkram! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback