Förbundsstyrelsemöte på Saxenborg i Dalarna med UNF

I helgen var det förbundsstyrelsemöte på Saxenborg i Dalarna. Det var ett  bra möte, där vi behandlade frågor som kommer röra kongressen som sker i sommar, i Uppsala.

Det ska bli kul att se hur det går, smidigt och bra, hoppas jag!

Vi diskuterade om olika strategier och vi visionerade om arbetsplan och gjorde många utsvävningar, som vi faktiskt inte har tid med på "vanliga" möten.

På Saxenborg är det ny föreståndare som heter Tommy, och han var najs, en god efterföljare till Christer, tror jag.

Nu fanns där iaf. en mycket trevlig sak, en massagestol, jag satt i den två gånger under helgen, och mjukare i ryggen har jag inte varit! Härligt härligt!

Så bonus på mötet, en massagestol! Dock kommer den nog inte vara kvar där då den kostar typ 1000:-/månad i hyra, den stod där som test i två veckor.

Idag var jag på första föreläsningen på Religionsbeteendevetenskap B. Bra och intressant, men vi var många! Över 45 personer! Och salen funkade för typ 35 personer, så det var trångt! Imorgon ska jag satsa på att komma lite tidigare och ta en plats långt fram så man hör vad föreläsaren säger.

Kram och god natt, nu ska jag sova!


Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback