Nu var det ju ett tagsedan igen

Ja, och det har inte hänt så mycket, jo, jag har klippt mig och frostat av frysen! Det behövdes riktigt ordentligt!

Sen har jag faktiskt haft mina första arbetsintervjuer. Det är läskigt! Men det har gått bra och nu går jag igenom anteckningarna och ser efter vem som utav de sökande som kan passa bäst till rollen som BiF.

Igår(onsdag den 21 feb) köpte jag massor av roliga saker. Jag köpte ett par jeans FilippaK Denime jeans för typ 500:-, hur billigt som helst! Därefter gick jag och köpte lite te från Kina, och sen blev det ett besök hos Bamå-skor i Uppsala. Där hittade jag två nya par skor, som jag tänkt ha som vårskor. Jättebra! Och det blev heller inte så dyrt! Skorna kostade bara drygt 700:- för två par! Billigt!

Kramen!


Peter

Kommentarer
Postat av: Joey

Vi har olika uppfattningar om vad som är billigt märker jag...

2007-02-23 @ 09:04:22
Postat av: Peter Andersson

Hahaha! Ja, det kan vi nog ha! =)

Men som sagt var, jag hade köpt skor ändå och då hade jag fått lägga minst 800:- för ETT par skor, nu fick jag TVÅ för 760:-

Och Jeansen, 560:-, kostar ju runt 700:- för ett par, nu fick jag dem för 5-hundringen! Så det tycker jag är billigt! =)

Men visst kan man köpa kläder på Kappahl och skor på Din Sko, och komma ner kanske Jeans från K:ahl-300:-, skor från Din sko: 500:-, så kan jag säga att snygghetsfaktorn är högre på mina FilippaK, och hållbarheten är också troligtvis högre. Köper man skor från Dinsko, ja, då går sulorna sönder, eller skosnörena slits av etc. De har inte något krav på sig att hålla hög kvalité, då de säljer så stora kvantiteter, Bamå-skor har inte råd att sälja dåliga skor, då de inte får förlora sitt goda rykte.

Postat av: Joey

Ok, jag kanske läste slavrigt (jag var aptrött efter att ha gått upp 5.30!) eller så framgick det inte att det rörde sig om 2 par skor.
Jag håller med, Din sko säljer skor av usel kvalité. Var gäller Kappahls jeans tycker jag dem är både snygga, billiga och hållbara. Men det är ju jag i ett nötskal - jag lägger hellre pengar på saker som håller en evighet, som böcker, filmer och skivor. Snygga kläder kan inte rädda mig. Det är som att servera en dillkvist till kattmat -det blir inte gott för det.

2007-02-26 @ 10:45:36
Postat av: Mikamaryam

I like your website. Good job.

2010-04-28 @ 08:44:08
URL: http://mikamaryam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback