Viðrar Vel Til Loftárása

En video som är mer känsloladdad får man leta efter.

Ta en titt på
www.sigur-ros.is och ladda ner från media. Eller www.youtube.com sök på Sigúr rós - Viðrar Vel Til Loftárása.

Jag har skrivit om dem tidigare och jag ska nu ta mig i kragen och köpa in albumen, de är helt otroliga!

Vissa kallar dem debbrockare, men jag säger att de spelar med känsla och är ofantligt musikaliska och har förmedlar någon typ av andlig frihet. (Hur flummigt lät inte det?!) Men ändå!

Goðan Day!

Peturin

Kommentarer
Postat av: Joey

*sjunger* "Min flickvän har lämnat mig, så jag måste skära mig i armen, la la la la" .
Hahaha, kunde inte låta bli!

2007-04-26 @ 15:07:49
Postat av: kimmen

aah den låten var helt underbar, guud asså blev ju nästintill tårögd... *snyft*

hehe

Postat av: Peter Andersson

Eller hur?!

2007-05-05 @ 12:24:09
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: Carro

Sígur Ros och Lorreena McKennit? Du har skitbra musiksmak ju!
Viðrar Vel Til Loftárása är så vacker :)

2007-05-11 @ 19:34:23
URL: http://melpin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback