Livets ords reklam på bloggen

reklamen

Reklam från livets ord på min blogg.

Ja, är det inte lustigt att just min blogg har den här reklamstripen? Fy skäms på er blogg.se är det så att ni har samarbete med Livets ord? Och Gud får älska mig hur mycket han vill, jag kommer fortfarande vara häxa och hedning och homosexuell, det kan inte Gud ändra på, så det så.

Och för de som anser att hon visst kan göra det, låt er tro det, men pracka inte på mig den tron för jag tror inte så.

Lite hatiskt inlägg mot livets ord, speciellt när de gör reklam på min sdia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud älskar alla

2007-05-15 @ 15:03:13
Postat av: Peter Andersson

Ja, så pass att han vill förändra dem till något som de kanske inte vill, är det att älska? För mig är att älska att acceptera olikheter och det fria tänkandet, såvida det inte skadar någon annan. Men det är ju såklart en frihetsåsikt som är självklar. Jag älskar också Gud, men den kristna guden vill förstöra det jag tror på, enligt de kristna människorna iaf. Bevis finns ute i världen, och inte så långt ut för vår del, ta en titt på samernas religion, den utrotades grundligt på 1600-talet.

Postat av: linnea

hejsan! vad har du emot livets ordare? har de gjort dig något eller antar du bara att de
som står i aftonbladet är sant?

2007-05-19 @ 16:08:28
Postat av: Peter Andersson

De personer som är med i Livets Ord har jag inte direkt något emot, det vore hyckleri att ha det, för jag har inte träffat alla. Dock har jag träffat några, och som alla andra finns det ju bra människor och sämre människor däribland. Livets Ord däremot står för många saker som jag tycker är emot mänskliga rättigheter. De har en politik som är segregerande, de driver frågor som är oacceptabla i ett demokratiskt samhälle genom att frågorna vill ge minskad rörlighet bland de som inte är kristna. Livets Ord är också sektliknande, dock har de ändrat på det nu, men de har ändå en innre krets där beslut tas som inte några utomstående får inblick i.
Angående aftonbladet så läser jag inte den skräpblaskan utan går helt på Ulf Ekmans och hans vänners debattartiklar och inlägg. Jag har även intressanta diskussioner med medlemar från Livets Ord. Jag känner att jag har gott underlag för att påvisa min irritation mot Livets Ord.
Jag accepterar Livets Ord, men jag behöver inte gilla det. Och därför kan jag argumentera precis likadant som Livets Ord. Eller hur?!

2007-05-20 @ 13:38:36
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback