Kellogs Frosties - Socker och - snusk!

Tänk på det när ni äter Någon Kellogs produkt, speciellt om den innehåller majs.

Herr Kellogs var mycket starkt kristen och levde i USA. För att inte pubertetsungdomarna skulle onanera tog han fram Kellogs Cornflakes. I majsen finns ett ämne, trodde man att det skulle påverka kåtheten negativt. Att man inte ville onanera.

Så man serverade alla tonårspojkar denna antionaneramedecinen i hopp om att de inte skulle onanera. Det i kombination med omskärelse skulle alltså ge upphov till att de inte skulle onanera. Men utåt sett så sa de att Kellogs var en bra frukostmåltid och att omskärelse handlade om hygien.

Hygien, my ass! Säger jag.

Det är ganska elakt att man opererar bort något på en människas kropp som fyller en viktig funktion i det sexuella livet.

Peter

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker också att det verkligen är elakt med omskärelse -- fast jag har pratat med flera omskurna amerikaner i vår ålder som talat sig varma om hur hygieniskt och "snyggt" det är utan förhud. Hjärntvättade hela bunten tänker jag ... Jag tror faktiskt jag lyckades övertyga en att inte låta omskära sina framtida söner!

Postat av: Makaom

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2010-11-22 @ 07:49:36
URL: http://makaom.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback