Där står han och lyser!

Igår var vi på FUGS festen i Uppsala. Jag, Jocke, Martin, Anna, Johannes och Robert. Det var helkul!

Och dansat har jag inte gjort på över 3/4 år! SÅ jag dansade hela kvällen! Och oj vad kul det är! Jag har saknat det i cirka 3/4 år! I våras, från April läste jag på 200% fram till juni, därefter jobbade jag som en tok och på hösten läste jag ikapp nationalekonomin, så jag har inte hunnit med att parta loss! Det är väldigt tråkigt! Men nu, vårterminen 2006 ska bli partyts termin! =)

Iaf. kvällen inleddes med lite tacos hemma hos mig och Jocke, därefter spelade vi lite spel, Alias, hysteriskt roligt!

Därefter knallade vi iväg till Uplands nation och festade loss. Det hade inte dykt upp så många vid 22.30-tiden men runt 24 kom det mer, och då dansades det och det var allmänt trevligt.

Sen är Jocke så fin där han står och dansar. Strålar ut av fin och lugn.

Underbart!

Puss o kram!

Peter

Kommentarer
Postat av: Anna

Då kanske du ska med på Värmlands någon fredag då? :o)

2006-02-05 @ 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback