Pölsa är så gott!

Ja, idag åt jag pölsa igen! Jag får passa på när Jocke inte är hemma för han gillar inte pölsa säger han.

Jag undrar om han någonsin testat pölsa, nu den senaste tiden? Men jaja, man ska väl inte tjata.

Nu har jag fått ut lappen som berättar till vem jag ska köpa julklapp till julfesten som är på lördag. Johannes har också fått den och jag ska vidarebefodra den.

Jag undrar jag vad man ska köpa för något... Det ska bli kul! Ska klura idag och inhandla imorgon!

Så Johannes! Om du läser detta innan jag får tag i dig så får du ringa upp mig!

Kramen!

Kommentarer
Postat av: Joey

Jag tycker visserligen pölsa går att äta, men det ser allt för trist ut. =)
Har oxå klurat över vad jag ska köpa. Jaja, jag får ringa dig senare idag så får vi slå våra kloka huvuden ihop! =)

2006-12-06 @ 14:44:01
Postat av: Peter Andersson

Hehe! Det får vi göra!

Postat av: carbuncle

Vill du ut på stan och klura med mig? =)

2006-12-07 @ 00:37:24
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Amandusemma

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2009-05-15 @ 09:29:44
URL: http://amandusemma.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback