En riktigt god Yule?

Nej, ajg tror inte det! Jag har haft ont i magen jättelänge idag och sen känt mig småsjuk och hängig.

Varför jag skriver om sjukdom och pest och pina är för att något sensationellt hänt mig.

Jag kräktes!

Varför är det nu så extra sensationellt? Jo, för jag var 9 år när det skedde senast!

Nu är det ju inte jättekul för jag skulle på 60-årskalas ikväll och sen har jag en tenta att göra klart till på självaste julafton, samt min c-uppsats som hänger över axeln! Hua!

Nej, nu känner jag mig lite lite lite bättre, men jag ska inte säga något ännu, det kan börja mola igen...

Ha en häelig Yule! 22 december!


Peter

Kommentarer
Postat av: Noahanja

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback