Återgår tillbaka till den här bloggen

Ja, jag återgår nog tillbaks till den här bloggen igen, trots allt! När den funkar så funkar den, dock när den inte fungerar så får jag har den andra som backup.

Det som gör min nya blogg tråkig är att man tydligen inte kunde lämna kommentarer och det är dåligt. Jag har iaf. inte lärt mig att ställa in den bloggen.

Funderar på att göra den andra bloggen mer som en politisk blogg där jag skriver om partipolitiska saker. Medan den här är mer en åsiktsblogg och intresseblogg. Krångligt, men så kan det vara ibland!

Vi får se hur det artar sig.


Peter

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag gillar den här bloggen bättre. Tråkigt att man inte kan lämna kommentarer på den nya plus att namnet var svårare att komma ihåg =).

2007-01-10 @ 13:09:32
Postat av: Peter Andersson

Ja, nu är jag tillbaka till den här gamla trevliga bloggen igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback