Usch! Jag har blivit spamad!

Vilken otrevlig upplevelse!

Idag när jag loggade in hade någon skrivit in från mobil eller något konstigt sätt från två olika adresser tänker inte nämna dem ännu en gång här!

Det kändes otroligt integritetskränkande. På något sätt blev det så... mycket otrevligt!

De hade gått in på alla möjliga ställen och skrivit in dåliga komentarer. Typ, bra skrivet, intressant blogg... etc. Det är väl reko med sådant än att de publicerar elakheter.

Nu har jag då satt in att jag måste godkänna alla inlägg för att just slippa spamandet. Usch!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tråkigt! Jag råkade ut för det en gång när jag skrev ett inlägg om kärlek så därför spärrar jag ibland sådana för kommentarer nu. Usch, sån't där kan verkligen sätta sig i minnet!

Postat av: Josh Holloway

Great idea make it site. Thank you.

2010-09-09 @ 13:33:37
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback