Ibland är det konstigt

Förra gången Pet shop boys var i Sverige så såldes biljetterna inte slut på skansen, men i år så såldes biljetterna slut på 6 timmar! Men jag fick tag på biljetter och gisses vad jag blev glad! Jag köpte dem dock på tradera.se, har dock inte fått dem skickade till mig men jag hoppas på dem idag, eller imorgon! Annars har jag blivit lurad... :s

Sen hittade Johannas blogg (
http://upptakt.blogg.se) och den var ju jättebra! Det är kul att läsa en bra blogg och få lite insikt i vad andra människor har för bekymmer och funderingar och framför allt lösningar på bekymren, för man känner igensig i många av bekymren som andra har.

Det finns ju ett ordspråk som jag ska försöka våga mig säga... (Jag är urusel på ordspråk)

Man känner sig själv genom andra... Sa jag rätt nu?


Kram!

Peter

Sen måste ni kolla in min andra blogg om mat!

http://zodiac.blogg.se/egormet

Kommentarer
Postat av: Joey

Ja, det verkar som ordspråket var rätt =).
Vad är det för adress till johannas blogg då? Alltid kul och läsa andras funderingar kring livet etc.

2006-04-11 @ 12:12:52
Postat av: Johanna

Känner du till några andra Arken-bloggare? Förutom Robert - hans blogg har jag varit inne på och läst lite. Att läsa bloggar är ett kul sätt att lära känna folk lite närmare på, eller hur!

Postat av: Johanna

Grattis till Pet Shop Boys-biljetterna, förresten! Hoppas du inte blev lurad! Det kan vara lite osäkert att handla av folk på Tradera men ibland kan man göra fynd!

2006-04-11 @ 23:53:47
URL: http://upptakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback