Nya möbler och ryggont!

Ja, så har vi gått lös på IKEAS varuhus och handlat ny säng, och garderob samt ett nytt köksbord/köksö. Vi ska försöka behandla träskivan nu ordentligt så den inte går sönder.

Det är kul med nya saker dock har jag dragit på mig något som liknar ryggskott, men jag antar att det är en gammal arbetsskada som skedde för länge sedan när jag jobbade på McDonald's. Fy för det!

Så jag sitter och försöker fixera min rygg så det inte gör så ont, ska besöka apoteket och köpa zon och se om det blir bättre.

Nu är det iaf. fint för oss här i lgh.

Kram o god fortsättning!

Peter

Kommentarer
Postat av: Moa

Jobbade du på McDonalds?! Oh noes! :-O
Fast om det var i motala så kanske det inte är så kontigt... på Ön är McDonalds, ICA och hemtjänsten det enda som finns för ungdomar.

2008-01-02 @ 14:00:16
Postat av: Peter Andersson

Ja, i Motala är det ungefär samma sak. Det är McDonald's och ICA Maxi i Brostorp som är där det händer... eller vad man brukar säga...

Postat av: Moa

Sökte som resesäljare för Vikingline! Ska sitta och prata i telefon i sommar i så fall =)
*hoppas hoppas*

Kommer du upp till Sthlm nån gång snart? kram!

2008-01-08 @ 17:15:03
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Moa

Skojar du?! Varför ringer de hem till dig för om de söker mig? :O :O

2008-01-09 @ 09:02:49
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Peter Andersson

Jadu, det kan man undra! Haha!

2008-01-09 @ 18:36:39
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: Anna

uuuuh, låter itne bra! Ryggont påverkar på något sätt hela kroppen:( Hoppas du är bättre nu!

2008-01-16 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback