Mycket i skolan just nu

Ja, nu har det varit mycket åsikter skrivet här så jag tänkte att jag skulle skriva lite om skolan.

Grammatiken är klar nu och jag inväntar svar på hur det gick. På fredag eller nästa fredag får jag reda på hur det gick. Jag hoppas påa tt jag fick G. Men jag är inte helt säker på det ännu. Problemet är att jag känner att det börjar försvinna igen. Det är läskigt! Så jag ska läsa lite grammatik nu igen så jag håller det i minnet!

Nu är det tal, text och textanalys. Många saker. Imorgon ska jag ha en muntlig presentation på 5 minuter och på fredag ska jag lämna in min intervju. Så det är lite att knåpa i.

Jag skriver mer hur det går senare!

Peter

Kommentarer
Postat av: Robert

Intervjun var skoj, men fick mig också inse att vi borde hänga mer annars också. Vi borde gå på nåt nationsfika nån dag, eller bara hänga och göra sushi eller nåt!

Postat av: Peter Andersson

Ja, verkligen! Det behöver vi göra! Sushi var länge sedan! Vi får planera något! När är novemberFS?

2007-10-24 @ 22:32:40
URL: http://zodiac.blogg.se
Postat av: Joey

Gå på Kortfilmfestivalen kanske? Jag märkte att jag bokade in mig på "Kanadenisk animation 1" både igår och på lördag kl. 11, så vill du gå på den på lördag får du gärna min biljett. En retrospektiv visning av Norman McLarens verk. McLaren är en av Kanadas mest kända och uppskattade animatörer. Visningen består både av hans humoristiska filmer och mer konst -filmer. Rekommenderas! Lördag kl. 11 på Slottsbiografen.

2007-10-25 @ 11:55:25
Postat av: Peter Andersson

Man tackar och bockar, tyvärr har jag nog inte tid, jag packar och stoppar böcker i kartonger då. Och packar ner övriga saker som porslin etc. inför flytten.

2007-10-25 @ 14:50:54
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback