Oj, mindre hat!

Gösses! ibland blir jag rädd för mina egna tankar, men ja, jag står ju för vad jag skriver. Jag var väldigt arg på systemet som används, och ska man göra en rättvis bild åt kommunismen så ska kapitalismen få sig en känga den med. Men nu har jag inte något speciellt exempel, men det finns massor, jag vet. Men det blir en helt annan artikel och dag och historia.


Detta inlägg hade jag tänkt rikta till alla fina människor som finns i världen. Jag heter Kvist Tomato och bara älskar allt! Det är så fint!*snyftar* Ja, nej, alltså, nej, ja...*tårarna sprutar*


Detta inlägg kan verka lite påverkat, men det är det inte, jag har bara bastat, simmat och tagit det lugnt och ätit en härlig kladdkaka från Frödinges bageri.


Trött, glad och mysig! =)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback