Möte - Nykterhetsvännernas studenthem

Så har man varit på möte hela kvällen, från 18.00 fram till nu. (kl:23:27)
Innan dess var man och förberedde mötet genom att handla fika samt skriva ner en rapport från F. Ja, så tituleras jag. F som i föreståndare. Ständig plats i styrelsen, det ni! ;-)

Mötet behandlade många punkter, bland annat fick jag god kritik för bra insatser, samt även min vaktmästare och Biträdande Föreståndare.

Nu sitter jag här och väntar på att det ska ringa sängdags och hör min kära pojkvän spela på sin keyboard, nu är det visst någon Vevpositiv sak som slutade i "Willy Wonka - låten".

Han är ju helt fantastisk!

Tar ut musik från bara sådär. Jag är kär!

Peter

Kommentarer
Postat av: Robert

Du ÄR grym som föreståndare, och förtjänar all bra kritik flera gånger om, det vet du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback