Ja, nu är det snart dags!

Det tycker jag verkligen!

Jag inväntar såklart svaret på min tenta som jag skrev 30 maj, namnforskning 7,5 hp (gamla poängen: 5p).

Nu har det gått 13 kalenderdagar och det betyder att vi alla borde få tillbaka tentan och resultaten inom kort! Senast dagen för svar är 25 juni, och därefter får man gå till kåren för att anmäla det sena inrapporterade svaret. N u är vi ju inte där ännu men det är bra för alla att veta att det ska max ta 25 kalenderdagar att få tillbaka tentan, annars kan man besöka studiebevakarna och kåren.

Det regnade och var kallt igår, det var tråkigt, men annars rullade dagen på. Jag jobbade och planerade vad jag ska göra innan 11 juli. Det kändes skönt!

Och nyhetwstorkan är igång liksom min bloggtorka den senaste tiden.

Jag liksom har haft semester ett tag, men nu är jag i gång igen med att aktivera mig lite. I måndags var jag på nya jobbet, kontaktperson, och igår jobbade jag för första gången som det var tänkt. Nästa gång är på Måndag.

Intressant jobb som jag hoppas kommer bli lite roligare allt eftersom, man måste lära känna varandra lite innan det lossnar, tror jag.

Nu ska jag planera lite mat och sen funderar jag på att jobba lite också.


Peter

Kommentarer
Postat av: Maggie Grace

Great web site! I love the content, pics and hard work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback