Johan Staël von Holstein

Spännande kille!

Folk verkar bli så upprörda så fort någon kommer med nya idéer. Varför är man så rädd för nya saker? Jag tycker Johan Staël von Holstein verkar vara vad kulturrådet verkligen behöver! Någon som rör om i grytan och någon som får upp kulturen lite mer i medier osv. Och det har ju visat sig stämma! Jag kan slå vad om att fler besöker Dramaten och Operan och går på Bio och annan kultur efter att Johan Staël von Holstein klev in i matchen! Om inte så kanske många kände att nu var det dags att besöka Dramaten igen för att visa sin medkänsla för alla upprörda kulturråd...

Heja på ungdomen - Nåväl, Johan verkar väl vara i de yngre medelåldern men de andra som sitter där, de verkar vara gamla stötar som inte förstår att kultur är något alla vill ha, inte bara operafolk och hockey, utan även ekonomer och andra grupper!


Peter - Ännu senare!

Kommentarer
Postat av: Joey

En fjant i Matrix - rock som tycker att Sverige och Norge bör gå i union igen (jo, det gick ju bra förra gången, med snudd på krig och allt)? Nej tack.

2008-02-01 @ 18:54:55
Postat av: Peter Andersson

En fjant? Nåväl, han har ju iaf. kommit bra mycket längre än både dig och mig, så fjant vet jag inte, smartass, kanske?

Postat av: Joey

Ok, jag uttryckte mig grovt, men jag har otroligt svårt för honom. Han verkar sliskig, som Muffarna med incest -krull.
Tycker det verkar vara lite "Margit -varning" på honom. Med "fiiint" namn kommer man långt. Det jag har läst av honom har för mig saknat mycket substans.
Huruvida han har kommit längre än dig och mig beror ju helt på hur man mäter framgångar.

2008-02-02 @ 19:52:33
Postat av: Lars von Kålrot

Framgångar, det är gångar som inte går bakåt! Som falukorvar med änden på ena sidan, fast nästan tvärtom! Mycket nöje önskas dig med karmstolen. Och jag ska hälsa från flickorna i kalvbrässavdelningen. De blev så glada när de fick se sina fina uppsägningsbesked. De små vattenstämplarna i form av Smygehuks alla kommunalråd var extra uppskattade. Kluck kluck!

2008-02-02 @ 23:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback