Utmanad - jag gör ju egentligen inte sådant, men det var ju Ida

Tre namn du går under:

- Peter
- Silver
- Kamikaze-peter

Tre saker som skrämmer dig:

- Kommunister
- Åsiktsregistrering såsom TV/Radiotjänst (Gör mig mer förbannad inte rädd)
- Oftast majoriteten av människor, de är otroligt korkade ibland!

Tre saker du har på dig:

- Min halskedja
- Kalsonger
- En vit sliten t-tröja

Tre sanningar:

- Jag blir skitsur när jag inte får mat i tid
- Ingriper när det finns orättvisor
- Folk börjar prata med mig utan att jag gör någon invit, det är jobbigt.

Tre saker jag verkligen vill ha:

- Samma rättigheter som alla andra.
- En ny laptop, Macbook pro - black, den är såååå snygg!
- En egen lägenhet eller gård där man får spika i väggarna!

Jag utmanar inte någon, jag vill inte utsätta dem för sådana här saker! ;-)

Kommentarer
Postat av: alex

svar: det där lät ju som det bästa förslaget hitills:D men gör dom det gratis då eller kostar och, och håller det länge? för vet ju att det polerade mina tänder efter att de tog bort min tandställning och de blev jättefina men det höll ju inte så himla jättelänge tyvärr

Postat av: Sandra

haha! Blev tvungen att kopiera detta... Lovar dock inte att jag ctrl + V den på min sida! :p Vi får se om jag vågar svara på allt!

2008-04-10 @ 20:47:15
URL: http://sandrita83.blogg.se
Postat av: Moa

Men folk tar kontakt med dig för att du är så söt =)

2008-04-11 @ 22:31:23
Postat av: Svenadina

Hello admin, nice site you have!

2010-06-14 @ 09:24:29
URL: http://svenadina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback