Toppendag! Registrerad och en lugn morgon med pojkarna!

Jag gick upp samtidigt som Jocke, kl.06.10 och åt frulle. Därefter så vinkade jag av Jocke som skulle till STHLM och på seminarie med sin utbildning, själv så satte jag mig och skickade lite sms och jobbade lite med mitt förestånderi och sen tog jag en härlig lugn morgon med att titta på Pet shop boys - A Life In Pop. En underbar dokumentär där de pratar om sin release och fram till idag.

Och nu vid 9-tiden så ringde jag till Teologen och fick tag på människan jag försökt få tag på hur många gånger som helst den här veckan. Och fick tag på henne första försöket, och ja, jag fick ett välkommet svar, jag är antagen till kursen: Religionsbeteendevetenskap B. Det lär bli trångt i klassrummet men tydligen så fick jag plats, och det är ju toppen!

Så den 22 januari börjar jag och det kommer bli mycket trevligt!

Examina blir 2 hemtentor a 10p. vardera, så det är trevligt, därtill ska jag skriva klart min c-uppsats på 10p. som jag inte fixade under HT 06.

Nu sk ajag snart åka till Dalarna och ha FS-möte med UNF. (FS=Förbundsstyrelsemöte, UNF=Ungdomens nykterhetsförbund).

Så jag ska se klart dokumentären och sen ska jag packa och bege mig till STHLM för avfärd till Saxenborg, Dalarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du kom in! Och vad var det jag sa; ring teologen på morgonen, det är det enda som funkar! =)

2007-01-19 @ 12:03:57
Postat av: Joey

Det var jag som skrev det översta =)

2007-01-19 @ 12:04:23
Postat av: carbuncle

Grattis! Ha så kul på saxenborg!

Postat av: carbuncle

Jag har köpt kimchi och kimchidumplings! Jag tar med dem hem till Uppsala, nu har jag förätit mig och min tunga brinner nästan :P

2007-01-22 @ 19:05:36
Postat av: Peter Andersson

Härligt Carbuncle! Vad är kimchidumplings?! Jag har din nyckel förresten! =)

Saxenborg var toppen! Det bästa var att de hade en massagestol där! Jag njöt i fulla drag!

2007-01-22 @ 22:55:13
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback