Oerhört svårt att nå personer på Teologiska institutionen i Uppsala

Nu har jag försökt nå personal på teologiska institutionen i Uppsala och kommer aldrig fram, jag har försökt ringa nu sedan i måndags och varje dag fram till idag. Jag har ringt säkerligen 50 gånger men inte kommit fram, irriterande. Men nu har jag iaf. skickat ett mail där jag frågar om jag kan registrera mig via mail, om inte så bad jag dem ringa upp mig.

Så jag hoppas att det räcker, jag ska göra ett samtal igen innan 12, för kontroll.

Kommentarer
Postat av: Joey

Ja, det är ett helsike att få tag på folk när man ska registera sig. Men 12 är ingen bra tid alls, de flesta går ju på lunch då! Min erfarenhet är att man lättast får tag på folk om man ringer vid 8 eller 10, när receptionen på teologen öppnar helt enkelt. Efter det tutar det upptaget eller så är det ingen som svarar.

2007-01-17 @ 12:48:30
Postat av: Peter Andersson

Eller så skickar man e-post, då ringer de upp istället! =) Men nu var det ju lite komplikationer jag hopppas verkligen att det går väl!

Postat av: carbuncle

Anna är med på att göra sushi!

2007-01-17 @ 18:11:17
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: Robert

Meh! Du får ju varna när du byter tillbaka, nu har jag ju missat en hel månads spännande läsning här! Tog bort RSS-bevakningen på den här, men då får jag väl läggat till den igen då.. *muttrar*

2007-01-17 @ 19:50:10
URL: http://damberg.blogg.se
Postat av: Peter Andersson

Haha, ja, ibland går det snabbt. Den "nya" bloggen visade sig vara ännu sämre än den här, så jag har kvar min här.

2007-01-19 @ 09:17:12
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback