Nu är julen bortstädad

Idag hade jag och Jocke tjugonde dag Knut. Vi städade bort julen, nästan helt. Tomtegardinerna hänger kvar, samt några ljusslingor och uppsalalyktan, den försvinner säkerligen till riktiga tjugonde dag knut.

Sen har jag fått pikar från folk att jag inte bloggat tillräckligt ofta. Så jag får väl sparka igång nu igen efter julen.

Den här julen har förövrigt varit skum. Sjuk innan jul och under jul och sen seg och degig och sovit hur mcket som helst. Men det har varit skönt!

Imorgon börjar alvaret igen, ska jobba kl.08.00 med att dela ut nycklar och skriva kontrakt med en kille, sen ska jag skirva uppsats så det står härliga till!

Kramen!


Peter

Kommentarer
Postat av: sanne

Tar man inte ner pyntet nästa helg?

Postat av: Anonym

Den lille killen var jag =)
Tycker f ö Uppsalalampan kan hänga där jämt. Den är jättefin!

2007-01-10 @ 13:14:30
Postat av: Joey

Det är jag som skrivit det senaste inlägget =)

2007-01-11 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback