Funderingar kring stort och smått

Ja, det har varit lite häktiskt i mitt liv nu. Det har gått mycket fort och stora beslut har fattats. Jag har exempelvis inte blivit klar med C-uppsatsen i tid, på grund av mig och kanske för att jag aldrig får någon handledartid. Nu får jag iaf. lägga fram den i April/maj. Så jag får med den till sökningarna i höst.

Jag har valt att läsa religionsbeteendevetenskap B, det ska bli kul och jag bygger ut min kunskap inom religionen med lite religionpsykologi och religionsociologi, det blir gubbologi på hög nivå! =)

Spännande men tråkigt tror jag, men jag hoppas på att få skriva något trevligt PM i slutet av kursen.

Så så ser min tid ut framöver. Jag ska också se efter om jag kan få jobba 50% under vårterminen då jag inte har någon CSN, självvalt, för att spara en termin.

Peter

Kommentarer
Postat av: Joey

Personligen tyckte jag religionspsykologin var en himla kul kurs. Du är lycklig du som fått lyssna på föreläsningar med både Mattias Gardell och Owe Wikström =). Säg till om du behöver låna några böcker, jag har kvar de mesta av litteraturen som användes då jag läste kursen.

2007-01-17 @ 12:44:43
Postat av: Peter Andersson

Jag lånar gärna lite böcker! Men först ska jag komma in, det är tydligen bara 18 platser och jag hamnade som reserv. Sista anmälningsdagen är imorgon kl.15.00 så, håll tummarna för att jag kom med! Annars vet jag inte vad jag ska göra?! Försöka jobba 50% och skriva C-uppsats.

Postat av: Joey

Jsg håller tummarna! Har haft registrering på etnologin idag och det var inga problem med registreringen. Frågan är bara när CSN inser att jag faktiskt fortfarande studerar, så att de kan skicka mig lite pengar istället för att sitta och fika hela dagarna??? =)

2007-01-18 @ 11:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback