Neverstore.com

I tisdags köpte jag Neverstores album. "Sevenhundred sundays". Det är en bra skiva, den är explosiv, musikalisk så det bara skriker om det! Tightare musiker har jag inte hört på riktigt länge. Allt är så synkat, inga skråmer eller att gitarren kommer in för tidigt eller försent. Offspring och Green Day har lite problem med det, men inte Neverstore. Texterna är skapliga, det är lite annorlunda, inte så mycket förlorad kärlek och gå och gräva ner sig utan det handlar lite mer om att gå vidare tycker jag.

Framsidan

För mer information och en titt på deras live-spelningar, besök deras hemsida och myspace.

http://www.neverstore.com
http://www.myspace.com/neverstore

Trevlig lyssning!

Peter

Kommentarer
Postat av: carbuncle

Jag skrev att Kim tröttnade =) Det var när jag var nere på Gotland. Kram

(jag vill boka tid med F senare i veckan... passar måndagen tro?)

2007-02-08 @ 16:38:53
Postat av: Peter Andersson

Jepp, och inom parentes skrev du typ (Jag tröttnar aldrig)... Hör av dig när på måndag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback