En vecka sen...

Nu har jag då äntligen sett Regina Lunds framträdande på Melodifestivalen deltävling 2.

Rainbow Star.
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/player.jsp?d=64630&a=758950

Den var ju underbar! Verkligen en flirt till alla minoriteter! Och så kommer hon inte vidare! Vad är det för diskriminerande land vi lever i egentligen?

Nåväl, om inte så kommer den iaf. spelas på Pride, på alla radiostationer och ja, i många hem där det finns minoriteter.

Jag är såldp å låten, en mycket bra låt! =)

Imorgon är det deltävling 3, det ska bli kul!

Kramen!

Kommentarer
Postat av: Per

Vad skönt att jag inte är ensam om att avguda den låten ;) Svenska folket gillar inte Regina Lund, så enkelt är det :P

Postat av: Towe

Jag är helt såld på Regina Lund

2007-02-16 @ 19:46:44
Postat av: Joey

Drar du inte allt för stora växlar när du talar om diskriminering? Vilka är det som har makten inom schlagervärlden -just det -bögmaffian, hahaha.
Hoppas jag hinner kolla på deltävlingen. Måste ju vara social med päronen och lille, lille,lillebrodern. Annars får vi se "Mitt liv i rosa" tillsammans. SVT2 har temalördag: kön ikväll och visar "Mitt liv i rosa" kl 22.00 ikväll.

2007-02-17 @ 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback