Marit Paulson sparkar stjärt!

Ah! Vad vore Fp om inte Marit kommit?

Såg henne precis i "10 dagar kvar" i TV4.

Herr Ekdahl menade att Fp var ett sjunkande skepp idag. Många fina metaforer, jag tror däremot att Fp kommer återta sina steg i den sista delen av valrörelsen.

Iaf. Herr Ekdahl menade och pressenterade Marit såhär:

Ekdahl - "... När nu folkpartiet är ett sjunkande skepp, då plockas Marit Paulson fram."

Paulson - "... Här plockas Marit Paulson för bannemig INTE fram, hon kommer självmant!"

Och det är verkligen en utmärkt kommentar! Någon som vågar ge Ekdahl på truten, så otrevlig som han är. Idag var programmet dock bättre, då han faktistk inte la ord i munnen på politikerna så ofta.

Dock anser jag att SVT's program är betydligt bättre. Ekdahl känns trött och populistisk, tråkig.

I SVT får politikerna prata färdigt, såvida de inte flyter ut, då styrs de rätt igen.

Förövrigt anser jag att Fp klarade sig utmärkt idag i SVT 20.00 i utfrågningen. Lars är otroligt stressad och pressad nu, trots det känns det som att han klarar situationen skapligt. Det var inte det bästa politikerutfrågningen, det är Reinfeldt som har gjort, samt Lars Ohly. Men Lejonborg klarade sig betydligt bättre än Peter Eriksson tex.

Lars L har setts som tråkig och grå, möjligt men idag kom det fram och man såg faktiskt att han är en ganska trevlig prick som har humor, men tar fram alvaret när det behövs och humorn när det behövs.

Upp till spurt mina vänner! Må bäste parti vinna!

Lycka till alla partier! Lycka till Sosialdemokraterna, Vänsterpartiet, Miljöpartiet, Folkpartiet, Centerpartiet, Kristdemokraterna, Moderaterna, och sist men inte minst! Fiministiskt Initiativ!

Det är viktigt att alla går och röstar! Rösta på något av dessa partier och jag är lika glad som om du hade lagt rösten på Folkpartiet! Det är röstningen som är viktigast! Inte vilket parti som vinner, det är sekundärt!

Peter

Kommentarer
Postat av: Joey

Säga vad man vill om FP:s politik, men Marit Paulsen sätter man sig inte på!

2006-09-08 @ 11:28:37
Postat av: Virre

En fel tanke där bara. I småkommuner har man inte möjligheten att rösta, därför att antalet partier som återfinns där är färre. Nåja jag ska rösta en då, bara så inte högerextremisterna kommer åt. Men det är fan i mig ända anledning att rösta i lokalvalet där jag bor eftersom varenda parti ändå mer eller mindre för samma politik.

2006-09-08 @ 13:14:22
Postat av: Viktorastri

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback