Ödestimmen är inne!

Ja, så börjar det knyta ihop sig till tentamen.

Jag är typ, livrädd!

Jag har inte läst tillräckligt i böckerna känns det som och ja, jag vet inte. Jag ska iaf. dit och prata och se om hur det går till. Därefter kan jag förhoppningsvis gå ut med ett G, och om det inte går så får jag väl be om ett omtäntatiollfälle.

Jag hoppas på att det går vägen första gången.

Maitreya ska väl inte vara allt för svårt att klara?! Och sen är det andra petitesser... :S

Kramen!

vi ses på andra sidan...*sväljer hårt*

Kommentarer
Postat av: Joey

Jag håller tummarna för dig, vännen!

2006-10-02 @ 15:24:17
Postat av: carbuncle

Vadå? idag? Hur gick det?

2006-10-02 @ 20:03:00
Postat av: Peter

Det funkade :) Jag blev inte underkänd, men fick rest! =)

Postat av: Reidarjohanna

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2009-09-16 @ 07:58:14
URL: http://reidarjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback