Äskningar

Idag har jag skrivit äskningar så det stått härliga till!

Det har äskats massor! Imorgon ska de vara inne till kl. 24.00 6 oktober. Men jag tror jag kan vara klar redan imorgon eftermiddag.

Jag inväntar en ekonomisk upplysning, därefter ska allt vara klart.

Det är riktigt kul med att äska pengar när man väl kommer igång med det hela!

Förra året var första gången jag äskade pengar på detta sätt. Jag fattade inte mycket och vi hade dåligt med tid då mötena låg lite konstigt till.

I år var vi mer förberädda och jag känner att jag har med koll på hur man gör. Sen har vår förbundskassör gjort utomordentliga bra äskningsmallar som är enkla att följa.

Nu får vi se vad som händer med äskningarna!

Peter

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att du tycker äskningsprocessen gick bättre i år. Dock ska jag inte ta åt mig hela äran. Andreas har gjort massor :)

Postat av: Peter

=) Ja, ett wstort tack till honom också! =) Och till alla som äskat! =)

2006-10-12 @ 22:27:44
URL: http://zodiac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback