Missbruk!

Då kanske man skulle kunna tro kommer handla om alkohol eller någon annan drog, men så är inte fallet. Idag har jag inhandlat min nya skiva från Pet shop boys. "Concrete - In Concert at the Mermaid Theatre for Radio 2 with the BBC Concert Orchestra". Den är underbar! En skiva med en full orkester som spelar Pet SHop boys musik och så klart pojkarna själva! Helt underbart! Jag har länge väntat på att de ska släppa en symfonisk skiva! Och ja, den är underbar!

Nu visade det sig att de släpper en intervjuDVD, eller dokumentär. Och den ska jag sätta tänderna i!

Underbart!

Varför jag kallar det missbruk är att det är precis det jag gör, lyssnar konstant på den. Jag beställde också singeln Numb och Maxisingeln också såklart!

Kram!

Peter

http://www.petshopboys.co.uk

Kommentarer
Postat av: Joey

Lasternas summa är konstant! Visst är det härligt med skivor/böcker/filmer som man blir som förälskad i? Är det den där skivan som Paul McCartney medverkar på förresten?

2006-11-07 @ 10:53:09
Postat av: Peter

Jag vet inte, jag tror jag har hört fel, men jag tycker minsann att jag hört att han ska ha haft ett litet collaboration med pojkarna.

Postat av: Eivindelina

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-02-23 @ 08:49:00
URL: http://eivindelina.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback