C-uppsatsen är nu igångstartad!

Sådär ja!

Nu har jag startat igång med min C-uppsats!

Det stora problemet är egentligen att jag har för många bollar i luften vad gäller studier. En resttentamen som jag ska göra 28 november, muntligt. Jag saknar svar på två frågor utav fyra. Det måste jag hitta och lära mig, därefter har jag en annan kurs på 5p som är en läskurs som ligger under tiden som vi ska skriva C-uppsats. Konstigt. Vi får inte några poäng men måste lämna in uppgifter. Men om vi vill ha poängen så kan vi skriva hemtentamen, som jag kommer göra, den ska vara inne 24 december, vilken trevlig julklapp!

Och så ska jag hinna med C-uppsatsen. Det är lite rörigt på mitt skrivbord så att säga... Jag hoppas på att lösa det när jag är klar med resttentan och så får jag lära böckerna att samsas, det gäller uppsatsböckerna och läskursböckerna.

Dela broderligt!

Peter

Kommentarer
Postat av: Jakubmarit

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback