Tentamensångesten är stor innan man får tentan, och kanske större när man lämnat in den...

    Igår fick jag svar på hur det gick för mig på tentan som jag suttit och skrivit i en veckas tid. Det var den jag lämnade in i onsdags kl.03.35... Huua, ja, jag har fortfarande inte tagit ikapp sömnbristen, det kanske beror på att jag gick upp kl.09.00 på onsdagen och fick sova bara 4 timmar, just för att klippa mig. I min planering skulle jag skickat in tentamen kl.01.00 på natten men så blev ju inte fallet utan istället blev det kl.03.35, usch!

Så för två veckor tidigare hade jag bokat in klippning den 3 maj hos Hadba på Estetica, världens bästa frisör och salong! Grymt bra och säker tjej! Nåväl så fick jag kliva upp i ottan iaf.

Därefter gick jag aldrig och la mig för att sova för jag hade möte med en byggarbetare för renovering av ett rum och sen var det coven i STHLM. Så jag kom hem runt 22-tiden och sen deckade jag i säng för att gå upp kl.05.00 på morgonen och ta tåget till Göteborg och ha möte med utskottet för förebygg och utbildning. Så jag satt på ett tåg tidigt dagen därpå. Och där kom vi i säng kl.01.30 efter långt möte samt att jag sov över hos Robin och Sofia vars son Ivar vaknade tidigt tidigt, inte så mycket sömn då heller. Men det gjorde inte så mycket för Ivar låg och sov när vi kom hem. Och sen när han vaknade och sprang ut i vardagsrummet låg det en gubbe där i soffan, då blev han förvånad och lite blyg. Det var kul att se :)

Därefter bar det iväg hem till Uppsala och en helkväll med min älskade pojkvän. Pizza och film blev det. Filmen var 1492, en ganska så långtråkig film, iaf. när man hade sovit ganska lite på flera dagar.

Sen gick vi på promenad och Johannes anslöt sig till oss och sen satte vi oss på kaffe mumrik som drivs av UNF.

Igår fick jag reda på vad jag hade presterat på tentan. JAg fick 61,5 av 89, det vill säga 69 % och det vill säga G! Jag blev helt nöjd och skrek ut mitt jubel i lägenheten, det var kul!

Så ja, det är faktiskt läskigt när man inte fått ut tentan och sen blir det mer läskigt när man får ut tentan och inser att det är skitsvårt och sen presterar man och lämnar in och man vet inte om hur det ska gå. Det är läskigt och otäckt! Sen när svaret kommer, ja då blir det roligt eller tråkigt. Den här gången blev det roligt!

Sen en bonus, förra tentan jag skrev om grekisk och romersk religion, den tog jag också. Fick G på den! =) Underbart!

Nu har jag tagit 15p den här terminen och har bara ett PM samt en hemtenta kvar! Så det här känns positivt!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Robert

Härligt killen! Så skönt att se att dina ansträngningar betalar sig, det har du förtjänat flera gånger om! Kram!

2006-05-07 @ 14:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback