Jäkligt mycket just nu!

Ja, det är himla mycket nu! Varför sker allt på en och samma gång? Det har varit FS-möte, jag har varit på läkarbesök för min allerig sen har jag styrelsemöte ikväll samt expeditionstid samt så det viktigaste, ett PM som ska vara klart till imorgon runt 14-tiden. Jag fattar inte varför allt ska ske på en gång?! Helt otroligt!

Så fram till imorgonväll är det jäkligt hektiskt!

Är det dålig planering eller är det bara så att allt klumpar sig till just några få dagar på en hel månad?

Jag har ett helt liv som jag gärna speckar upp med planering men varför ska allt ske på några dagar?! SkumT!

Vad som är skönt iaf. är att på fredag nästa vecka, då åker vi iväg på en kortsemester till England! Det ska bli skönt! =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tänk om Carola floppar :P Spännande som sagt ;)

Postat av: Per

Ja tänk om Carola floppar :P Spännande som sagt ;)

2006-05-18 @ 17:44:41
URL: http://perwahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback