Försvarsministern och jag är närmare varandra än man kan tänka sig!

Igår fick jag reda på att jag och försvarsministern Leni Björklund står varandra nära, det är konstigt det där!

Fast så jättenära är det ju trots allt inte. Men ganska nära!

Tydligen har Leni bott i den lägenhet jag och Jocke huserar i nu, så det är på den vägen! Jag måste göra lite undersökningar när hon flyttade ut! Och det vore väldigt kul om hon visade sig vara nykterist fortfarande! =)

Så på det sättet är jag och Leni nära varandra! För hur ofta byter man lägenhet?

Peter

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul! :) Vilka fler kändisar har bott på Arken? :D

Postat av: Theohedda

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2008-11-13 @ 13:29:59
URL: http://theohedda.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback