Pet shop boys koncerten! Jag längtar tillbaka!

Det var den bästa koncerten jag varit på! De är helt underbara!

Vilken koreografi!

Vilken scenuppsättning!

Vilken rekvisita!

Vilken Silvia!

Och sist och störst!

Vilka grabbar!

Neal Tennant och Chriss Lowe!

Jag älskar dem! Och det var så underbart! Ah! Jag måste se dem igen!

Vilken koreografi!

Vilken scenuppsättning!

Vilken rekvisita!

Vilken Silvia!

Och sist och störst!

Vilka grabbar!

Neal Tennant och Chriss Lowe!

Jag älskar dem! Och det var så underbart! Ah! Jag måste se dem igen!

Vilken koreografi!

Vilken scenuppsättning!

Vilken rekvisita!

Vilken Silvia!

Och sist och störst!

Vilka grabbar!

Neal Tennant och Chriss Lowe!

Jag älskar dem! Och det var så underbart! Ah! Jag måste se dem igen!


God natt!

Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback