Allas våran Åke!

Ja, så är namnet på en av snubbarna som besöker Lindormens dagcenter.

Jag har ett fönster mot deras bakgård och hör dem dagligen. Åke är duktig på att utroppa kristna ramsor.

Jag har även talat med Åke. Han hälsade på mig för cirka ett år sedan och då frågade han hur jag mådde. Då blev jag glad och sa att jag mådde bra och frågade tillbaka hur han mådde.

Då sa han jo tack!

Sen cyklade jag vidare och hörde honom säga. "Han var ju trevlig han, visst var han?".

Det är kul med orginal.

Peter

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vårt sovrumsfönster på Arken (barnen hade det stora rummet, vi hade det lilla)vette mot Lindormens bakgård. Rätt ofta satt folk där och spelade gitarr uruselt och sjöng etter värre, men de verkade må bra just då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback