1 år =)

Hejhopp!

Igår firade jag och Jocke att vi varit ihop i ett år. Det var dock det officiella datumet som vi återkonstruerade att det var då vi blev ihop. Egentlige kan man kanske säga att vi blev ihop redan 22 december 2004. Det var då vi påpekade våra känslor för varandra, men rent 1 februari 2005 frågade jag hur vi skulle förhålla oss till varandra och vad vi skulle säga till våra vänner som började ställa nyfikna frågor som :"Är inte du och Jocke lite väl ofta tillsammans?" eller "Är du och Jocke ihop?" eller "När ska du och Jocke bli ihop då?" eller "Är det något mellan dig och Jocke, ni är ju med varandra jämt!". Och vad svarar man på det när man inte riktigt vet? Då frågade jag Jocke om vi skulle vara ihop :) Och det svarade han ja på :) Så i år 2006-02-01 firade vi 1 år med härliga minnen!

En snabb brief av vad vi gjorde 2005-02-01 till 2006-02-01:


Ja, vi blif officiellt ihop detta datum 1/2 -06.
Under maj åkte vi ner till Grebbesta där Jockes päron har sommarstuga och vi cyklade runt där och tittade på spännande fornlämningar.
Vid midsommar firade vi med Jockes bror och hans flickvän.
Efter det åkte vi till Motala för att hämta pappas bil och därefter åkte vi upp tillbaka till Uppsala och besökte Skoklosters medeltidsmarkand.
Efter det åkte vi på bilsemester Uppsala-Grebbesta, var i Grebbesta i en vecka och därefter fortsatte vi söder ut, Halmstad/Tylesand, Båsta, Lund, Österlen, Karlskrona, Motala, Uppsala.

Sen kom en murrig höst då jag fixade nationalekonomins introduktion, 4 gången gillt! :), Sen firade vi jul hemma hos Jockes päron och på Annandagen åkte vi till Motala och firade jul i Motala och nyåret firades i Jönköping med vårn vän Ewa och henns pojkvän Daniel anslöt sig senare under kvällen. Därefter åkte vi tillbaka till uppsala och sen firade vi ett år!

Det var ett underbart år! Så jag hoppas på många långa härliga och roliga år tillsammans med min prins! =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ewa

grattis till er båda. härligt =)

2006-02-02 @ 16:24:48
Postat av: Therese

Grattis till er! Det är mysigt att fira årsdagar. Min och Daniels 4-årsdag närmar sig. Helt otroligt vad tiden går fort när man är kär!
Ta hand om varandra och kärleken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback