Hemtex - Slutrea!

Idag gick jag förbi Hemtex, det stod rea på en skylt "Slutrea! Upp till 50% på varorna i butiken."

Förra veckan stod det att de hade rea, upp till 70% i butiken. Veckan innan dess stod det att de hade rea, Upp till 40% rea...

Veckan före den hade de också en skylt där det stod att de hade rea, 30% rea på massor av varor i butiken.

osv.


Det har faktiskt varit rea i Hemtex butiken från Februari här i Uppsala. Min fundering på är om det verkligen är rea eller om det är något de bara skriver för jag tycker det jämt är en skylt utanför där det står att det är rea, men nu är då slutrean. Efter det kommer en period med "Extrapriser" istället... Och Extrapriser vet ju alla vad det betyder om man har läst Kalle Anka och Farbror Joakims idéer... Ord.pris. 5.90 Nu extrapris 15.90!


Haha, ja, vi får se vad som händer med extrapriset.....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Chrillekillen

Du har rätt när det gäller Hemtex och deras rea, men har du tänkt på hur länge Holmgrens har haft rea och utförsäljning? Första gången jag kom till Uppsala för en sisådär fem år sen så var Holmgrens den första butiken jag gick in i, varför? Jo det var rea där...och det är det visst fortfarande.

2006-08-04 @ 23:22:49
Postat av: Anonym

Går förbi en hemtexbutik till och från jobbet varje dag och de har haft rea i över två år. Hela tiden!

2007-05-19 @ 20:28:51
Postat av: Remyastri

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback