Ekologiska grönsaker

Idag var jag på stan, av en tillfällighet. Ibland funderar jag på om vissa saker är meningen ska hända, exempelvis springa på en person som stod och delade ut information (reklam) om att man kan på nätet beställa grönsaker. Det som är det bästa är att grönsakerna är ekologiska och inte besprutade.

Nu har jag gjort en första test och ska se hur allt slutar.

Om du vill ha mer information om detta så gå in på www.arstiderna.com

På Torsdag den 31 augusti får jag min första leverans, därefter får jag bestämma mig om jag vill fortsätta! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha, ha, de kanske har stulit idén från De Wassende Maan. :) De sålde ju också korgar med ekofrukt som jag fick vara med och leverera. Men jag tycker det känns så dyrt ... fast å andra sidan tycker jag allt som inte är pasta och bönor är dyrt. Hoppas du blir nöjd i alla fall!

Postat av: Robert

Om du är nöjd kan vi beställa ihop nästa gång kanske?

2006-08-24 @ 23:01:58
URL: http://damberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback