Vad hände sen då?

Ja, jag har ju totalt glömt bort att skriva om hur det gick med de där biljetterna till Pet shop boys koncerten!

Iaf. så betalade jag in pengar till snubbens konto och ja, efter en vecka dök de upp och de verkar äkta och jag kommer stå längst fram på koncerten och svaja i takt med musiken!

I övrigt har jag haft en hälig påsk med träff av Jockes familj på långfredagen och sen åkte jag och Jocke ner till Motala till pappsen och Annika och firade lite påsk samt Annikas födelsedag.

Det var mycket trevligt och sen på måndagen åkte vi hem till Uppsala igen. Det var mycket skönt! =)


Kommentarer
Postat av: Liza

Pet Shop Boys var MYCKET bra på Yran för några år sen! Otrolig show. Skulle vara kul att se dem igen - du kan väl skicka en biljett?! =)

Postat av: Johanna

Skönt att det fixade sig med biljetterna! Och kul att du också haft en bra påsk! Att plugga till lärare och bibliotekarie skulle ju kunna vara ett alternativ även för mig. På nå't sätt ska det väl gå att få jobb!

2006-04-20 @ 00:53:50
URL: http://upptakt.blogg.se
Postat av: Theodorkristina

I recomend this site

2010-03-03 @ 12:41:37
URL: http://theodorkristina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback