Måndagspromenad, igenom stan

Hmmm... jag tror jag är smittad av Per Gessle, som förövrigt måste vara helt befriad från fantaiser, det märks iaf. inte så mycket på hans texter och musik om man tittar/lyssnar på hans texter från och med då han landserades genom Gyllene tider och nu när han är själv. Det låter lika dant. Nu är han sågad av mig också.

Men som sagt var, jag gick genom stan flera gånger idag med min älskade Jocke. Först efter att ha deckat på sängen fram till kl.11 idag och därefter promenerade runt på stan för att få luft och fånga lite sol.(Kentinfluerat)

Vi hamnade iaf. på Thaitanternas restaurang och åt massor av gott! Den ligger på Skolgatan i Uppsala, Medong heter den och de är så sööta som har restaurangen och det är fantastiskt gott!

Sen syddes det mer på min lilla röda som börjar ta form nu på riktigt! Det kommer upp bild på den sen, var så säkra på det!

Efter det så gick vi ut igen för att titta på mer tyg och vi hittade ett fantastiskt tyg till en innomhusmantel =)

Kanske så att den blir till utnomhusmantel också då det fanns päls där (Ja, fusk) för bara 99:- metern, hur billigt som helst!

Och nu senast var vi iväg på en kort promenad runt city och hem igen för att lämna ett kuvert.

Och nu ska vi fika lite gofika =)

Imorgon är det jobb igen!

Peter

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en väldigt mysig dag!

Postat av: Ran

Kul att hittat till den här bloggen!
Jag besökte samma lilla restaurang när jag var och klippte hunden. Jättgod mat som får mig att längta tillbaka.

2005-11-26 @ 00:44:57
URL: http://koga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback