Ibland hinner man inte med...

Hej på er!

Som ni märkt så har jag inte bloggat på ett tag. Men nu är jag igång igen!

Har haft himla mycket sedan sist.

Första ursäkten för att jag inte bloggat. Dagarna efter jag skrev Uppsala T&R dog internet här i huset pga nätverksombyggnad utanför. Så då fick man bita i det sura äpplet. Eller egentligen, plugga till omtenta i nationalekonomi och sen skulle man hinna med ett utskottsmöte med UNF också...

Men sen då, Måndagen den 12 Dec. 2005. Då skrev jag tentan i nationalekonomi igen och inväntar nu svar på den. Det kändes bra, och jag hoppas på att resultatet blir bra också. Iaf. G, då är jag nöjd.

Sen var det massor av annat också. Min månad som ledig student, inte ofta som man kan säga det! ;) Så chockstartade jag plugget igen med kulturgeografi 5p. och nu är de snart också klara. Har haft alla föreläsningar och förra året gjorde jag alla obligatoriska moment så jag ska bara ta och plugga på boken ordentligt nu., Sen skriver jag tentan i januari.

Idag hände något väldigt tråkigt. Fick ett samtal om att en mycket bra person hade gått bort hastigt. Killen som gick bort var i cirka 30-års åldern och hade precis blivit pappa. Han var mycket bra! En av de trevligaste människor jag träffat i servicebranchen. Inte falsk och bara vill sälja, utan genuint trevlig och serviceinriktad och kunnig. Jag hoppas att han har det bra där han är nu.

Ja, så fick vi in lite sorg i denna blogg.

Imorgon sker begravningen, och då ska jag hålla mina tankar till honom och hans familj.


Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback